Kampania DSA, czyli dynamiczne reklamy w wyszukiwarce, to idealny sposób, aby użytkownicy znaleźli w Google właśnie to, co posiadasz w swojej ofercie. DSA rekomendowane jest reklamodawcą z dobrze rozwiniętymi stronami www pod względem treści jak i również sklepom internetowym z dużą ilością sprzedawanych produktów.
Kampania ta bazuje dokładnie na tej treści, która znajduję się w treści strony i w jej tytule. Doskonale uzupełnia standardowe reklamy w sieci wyszukiwania o nowe kombinacje słów kluczowych, często takich na które nie zaproponuje nam planer słów kluczowych i nam samym mogą nie przyjść do głowy. Szybko „wykrywają” produkty, czy artykuły, które zostały dopiero dodane na stronę, a co najważniejsze automatycznie dopasowują zapytanie do konkretnej strony www.
Kampania, którą prowadziłam miała na celu zwiększenie ruchu na portalu contentowym. Serwis posiadał treści parentingowe i zawierał około 10 tysięcy podstron. Aby zwiększyć efektywność moich działań, a tym samym uzyskać jak największy ruch jak najniższym kosztem zastosowałam kampanie DSA.
W marcu udało mi się sprowadzić na stronę prawie 30 tysięcy. Reklama wyświetlała się na wysokiej pozycji 1,7. Należy też zwrócić uwagę, że użytkownicy bardzo chętnie klikali w taką formę reklamy, o czym świadczy poziom współczynnika klikalności na poziomie prawie 15%. Dzięki odpowiedniemu rozplanowaniu kampanii oraz jej optymalizacji udało mi się uzyskać średni koszt kliknięcia na poziomie 0,04 zł.