400 transakcji z kampanii AdWords w miesiąc – Case Study

Stan wyjściowy i wyzwanie biznesowe

Klient prowadził sklep internetowy, który specjalizuje się w sprzedaży artykułów gospodarstwa domowego, sprzętu ogrodu oraz sprzętu sportowego. Zwrócił się do mnie w celu przeanalizowania jego dotychczasowej kampanii AdWords, ponieważ zależało mu na zwiększeniu sprzedaży z tego medium.

Działania

Moje działania polegały na stworzeniu całej struktury konta od początku. Dobrałam odpowiednie słowa kluczowe, które odzwierciedlały oferowane przez klienta produkty. Największy nacisk położyłam na reklamę w wyszukiwarce Google oraz na kampanie remarketingowe.

Efekty i wnioski

W miesiącu sierpniu dzięki naszym działaniom klient uzyskał z kampanii AdWords ponad 12 000 przejść na stronę. Koszt za kliknięcie był niewielki i wynosił 0,46 zł.  Użytkownicy w tym okresie dokonali łącznie 432 transakcji na kwotę 39 152 zł. Tym samym ilość pieniędzy, która została wydana na kliknięcia, zwróciła się klientowi 7-krotnie.

Digital Marketing Expert | Website

Specjalistka i pasjonatka marketingu internetowego z ponad 5-letnim doświadczeniem.

W swojej karierze prowadziła płatne kampanie za pomocą platform reklamowych Facebook Ads, Google Ads, Instagram, Twitter, LinkedIn, kierowane na polski oraz zagraniczne rynki. Koordynowała, planowała i analizowała działania reklamowe w internecie promujące projekty marketingowe oraz promocję produktów z wielu branż m.in. e-commerce, medycznych, developerskich czy odzieżowych.

W wolnym czasie namiętnie pochłania skandynawskie powieści i seriale kryminalne.

Dodaj komentarz