adwords rozszerzenie wiadomosci

Click-to-message ads – Rozszerzenie wiadomości

Smartfony na dobre zagościły w naszym życiu.  Z roku na rok rośnie ilość aplikacji mobilnych, a także wielkość ruchu z urządzeń mobilnych na stronach WWW. Z telefonów korzystamy w autobusie, w pracy, podczas posiłków, a nawet w domu zasiadając przed telewizorem. Każde miejsce jest dobre na „wygooglanie” usług czy produktów które nas interesują.

Od niedawna Google w jeszcze większym stopniu ułatwia kontakt potencjalnymch klientów z Reklamodawcą. Przy reklamach tekstowych pojawiło się nowe rozszerzenie wiadomości. Polega ono na tym, że osoba która w wyszukiwarce Google wyświetli Twoja reklamę zobaczy opcję wysłania bezpośrednio do Twojej firmy SMSa z prośbą o kontakt.

Niewiele jest firm, których obsługa klienta działa przez całą dobę, a mówi się, że internet nie śpi. Opcja wysłania wiadomości SMS pozwoli ci nie utracić zapytania ofertowego, a da możliwość kontaktu z klientem w późniejszym czasie.

Jak to wygląda od strony Reklamodawcy? Po pierwsze musi podać numer telefonu, który ma opcje odbioru SMSów. Następnie musi zdefiniować tekst, który będzie się wyświetlał pod reklamą i zachęci użytkownika do kontaktu, mamy na to 35 znaków. Należy również wpisać tekst, który będzie się wklejał w treść wiadomości od użytkownika do nas (max.100 znaków).

rozszerzenie wiadomosci

Uwaga! Nie umieszczaj w treści SMS informacji o swojej ofercie. Postaw na krótki i gotowy przekaz, który ułatwi kontakt potencjalnych klientów z firmą.

Rozszerzenie wiadomości ma też dodatkowe opcje. Dzięki możliwości ustawienia indywidualnego harmonogramu dla tego rozszerzenia, możemy ustalić w jakie dni i w jakie godziny będzie się wyświetlać.

Dlaczego warto korzystać z tego rozszerzenia? Po pierwsze zwiększa powierzchnię reklamową na urządzeniach mobilnych, co czyni reklamę bardziej atrakcyjną. Po drugie jest to zwiększenie szansy kontaktu z potencjalnym klientem.

rozszerzenia wiadomosci
https://adwords.googleblog.com/2016/10/click-to-message-ads-bring-new-and-easy.html

 

 

 

 

Digital Marketing Expert | Website

Specjalistka i pasjonatka marketingu internetowego z ponad 5-letnim doświadczeniem.

W swojej karierze prowadziła płatne kampanie za pomocą platform reklamowych Facebook Ads, Google Ads, Instagram, Twitter, LinkedIn, kierowane na polski oraz zagraniczne rynki. Koordynowała, planowała i analizowała działania reklamowe w internecie promujące projekty marketingowe oraz promocję produktów z wielu branż m.in. e-commerce, medycznych, developerskich czy odzieżowych.

W wolnym czasie namiętnie pochłania skandynawskie powieści i seriale kryminalne.

Dodaj komentarz