google adwords cpc 4 gr

Jak uzyskać 4 grosze za kliknięcie w Google AdWords? – Case Study

Kampania DSA, czyli dynamiczne reklamy w wyszukiwarce, to idealny sposób, aby użytkownicy znaleźli w Google właśnie to, co posiadasz w swojej ofercie. DSA rekomendowane jest reklamodawcą z dobrze rozwiniętymi stronami www pod względem treści jak i również sklepom internetowym z dużą ilością sprzedawanych produktów.

Kampania ta bazuje dokładnie na tej treści, która znajduję się w treści strony i w jej tytule. Doskonale uzupełnia standardowe reklamy w sieci wyszukiwania o nowe kombinacje słów kluczowych, często takich na które nie zaproponuje nam planer słów kluczowych  i nam samym mogą nie przyjść do głowy.  Szybko „wykrywają” produkty, czy artykuły, które zostały dopiero dodane na stronę, a co najważniejsze automatycznie dopasowują zapytanie do konkretnej strony www.

Kampania, którą prowadziłam miała na celu zwiększenie ruchu na portalu contentowym. Serwis posiadał treści parentingowe i zawierał około 10 tysięcy podstron. Aby zwiększyć efektywność moich działań, a tym samym uzyskać jak największy ruch jak najniższym kosztem zastosowałam kampanie DSA.

W marcu udało mi się sprowadzić na stronę prawie 30 tysięcy. Reklama wyświetlała się na wysokiej pozycji 1,7. Należy też zwrócić uwagę, że użytkownicy bardzo chętnie klikali w taką formę reklamy, o czym świadczy poziom współczynnika klikalności na poziomie prawie 15%. Dzięki odpowiedniemu rozplanowaniu kampanii oraz jej optymalizacji udało mi się uzyskać średni koszt kliknięcia na poziomie 0,04 zł.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *